|
|
|
|
|
|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
keylan |
Wysłany: Sob 18:02, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
mming po azdej zmianie dzial bedziesz sie uczyl oceny odleglosci na nowo, ja po kazdej zmianie wchodze w misje treningowa jakakolwiek i stojac w miejscu strzelam ta co 5 st i zapamietuje gdzie padaja do tego popatrz na zasięgi dzial i zobaczy przy jaim kacie sa osiagane powyzej tego odleglosc bedzie spadac(!!!!) cwicz najlepiej w DD roomach nauczysz sie szybo zmieniać nastawy i uniac strzalow... |
|
|
magni |
Wysłany: Sob 16:01, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
mmig napisał: |
brak mi jeszcze dostatecznej oceny odleglosci /podniesienia dzial / |
to jest wlasnie najtrudniejsze w calym manualu
kazde dziala maja inne katy a poza tym ze wzgledu na zle napisany kod gry zasieg dzial sie zmienia w zaleznosci od tego jak plyniesz, czy oddalasz sie czy zblizasz do przeciwnika , czy plyniesz w lewo czy w dol itp |
|
|
mmig |
Wysłany: Sob 9:20, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
bede sobie wchodzil na te misje i cwiczyl
brak mi jeszcze dostatecznej oceny odleglosci /podniesienia dzial / |
|
|
loobek |
Wysłany: Pią 21:22, 13 Paź 2006 Temat postu: Jesli chcesz poćwiczyc. |
|
Jak masz zamiar pocwiczyc, bardzo dobrze sie do tego nadaje TEST MISION 3, a dla wiekszych haksiorow Misja: Destroy CL Fleet.
Mi odswierzenie manuala zajelo 3 dni, ale juz wczesniej gralem i pamietam ze po 2 tygodniach dopiero przywyklem, ale teraz w zyciu nie zamnienil bym manuala na auto, no chyba ze pojawie sie czasami w bitwach DD to jade na auto [wstyd], ale tam wszystko wymaga szybkich reakcji i w miare szybkiego dzialnia. Ale uwarzam ze jazda na auto na statkach wiekszych niz dd to profanacja, takze polecam auto od samego poczatku. |
|
|
magni |
Wysłany: Pią 16:28, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
Manual.
Na tzw manualu grasz jesli zamontujesz na okrecie FCS typu FINDER albo AIMING.
Wiekszosc ludzi gra na Aiming bo jest bardziej celny. Finder daje wieksze pole widzenia ale tez wiekszy rozrzut pociskow, generalnie uzywany przez TW i na CV.
Sterowanie na manualu jes klawiszami:
w/s - podniesienie/opuszczenie dzial
a/d - obracanie dzial prawo/lewo
q/e - obracanie dzial z jednej burty na druga
ctrl - wlaczanie / wylacznie TDA
TDA = turret drive assist - jesli wlaczony przyspiesza obracanie wiez
shift - przytrzymany zawlnia obracanie wiez co pozwala na male poprawki w celowaniu
Powiem tak, do manula trzeba sie przywyczaic. Nie zrazajcie sie jak wam na poczatku nie wychodzi. Proces nauki troche trwa i trzeba sie wczuc w dziala ale jak juz sie nauczycie nie bedziecie chcieli wracac do auto |
|
|
mmig |
Wysłany: Pią 14:12, 13 Paź 2006 Temat postu: Manual |
|
Narazie plywam torpedowcem ale tez szkole armamentow na gunerow moze podacie kilka cennych rad co i jak w manualu zeby sobie pocwiczyc
dzieki z gory |
|
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12 Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|